Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Tuesday 18 October 2011 @ 07:52
Cinta Coklat #episod 15

Assalamualaikum readers ♥ 


 ramai dah suruh sambung , just watlek watpeace ^^



' ehh ? rantai nih mama pernah nampakk ... ini mirip dgn rantai Makcik Nida kamu nihh ! ntah ntahhhhh ? Kembar Ainaaaa ? 'jawab Puan Riska terkejut . ' Ish , yeke makcikk ?? ' tanya Ienaz terkejut lalu menangis . ' urm , mungkin ... biar makcik pergi tanyakan ya ... kamu berdua tunggu sebentar . ' urmm , makcik .. benarkan saya ikut ? saya rindu sama mama saya ... ' rayu Ienaz . ' urm ., baiklah . jom sekali dgn yana . ' jawab Puan Riska setuju .


Semasa di hadapan rumah Puan Nida ...


 ' Assalamualaikum , Nidaa ! ' jerit Puan Riska memberi salam apabila tidak ada yang membuka pintu . ' Waalaikumussalamm ... ehh ? Riska ? kenapa nihh , belakang tuhh ...... ' jawab Puan Nida sambil menuding jari ke arah Syafienaz . ' Sabar Nida .. sabar .. ini sSyafienaz yang mirip mukanya dengan Arwah Aina .. ' jelas Puan Riska . ' ehh ? kenapa muka dia sama ? ' tanya Puan Nida . ' Puan Nida ? mama ? mama tak ingat kat Ienaz lagi ke ? ' tanya Ienaz mengalirkan air mata . ' ehh ! aku tak kenal kau . baik pergi dari sini , anak aku Aina je ! mungkin kebetulan ! ' jawab Puan Nida menghalau Ienaz . ' Sampai hati mama halau ienaz ? ienaz rindu sangat mama .... ' jawab Ienaz sambil mendakap ibu kandung yang dirinduinya sekian lama .


  ' ehh ! anak aku cuma Aina ! ' sambil menolak Ienaz sampai Ienaz terhantuk ke dinding rumahnya . ' hey ! apa makcik buat nihh ?! ' jerit Yana . ' Nida ! Riska tahu Nida pernah hilang ingatan dulu ! sebab tuh kau buang Ienaz . tak bererti kau boleh tolak Ienaz ! ' jerit Puan Riska memarahi Puan Nida .  ' ehh ? Ienaz anak aku ke ? aku hilang ingatan dulu ? tolong jelaskann ? ' tanya Puan Nida . ' ehh ! kepala Ienaz berdarah !  ' jerit Yana cemas . ' Astaghfirullahh ! meh hantar ke hospital ! ' jerit Puan Riska . 


Semasa di hospital ....


 ' boleh ceritakan ke Riska ? please .... ' rayu Puan Nida . ' sebenarnya dulu kau pernah hilang ingatan . bende tuh terjadi selepas kau bersalinkan Aina dan Ienaz . semasa kau pulang daripada hospital , kau accident dgn arwah Hisyam . kau hilang ingatan , so kau just ingat pada Aina . so , kau buang Ienaz ! kau sedar takk ? ' jelas Puan Riska memarahi Puan Nida . ' Astaghfirullahh .. kenapa kau tak pernah ceritakan pada aku ? apa aku dah buat nihh ? kenapa .... belum sempat Puan Nida menyalahkan diri doktor keluar ...


 ' urm , Puan Nida yang mana ? ' tanya doktor . ' saya , dok . ' jawab Puan Riska . ' urm , Ienaz kekurangan darah . jadi , saya minta sesiapa yang darah jenis sama dgn dia dermakan darah kepadanya . kalau tidak , nyawa Ienaz dalam bahaya dan tidak boleh diselamatkan ...' belum sempat doktor menerangkan Ienaz keluar dan berkata 


 ' makcik , betulkan makcik ibu kandung saya ? ' tanya Ienaz . ' iya , sayang .. ' jawab Puan Nida mengalirkan air mata . ' urm , Ienaz tak nak sape sape dermakan darah untuk Ienaz .. Ienaz dah jumpa mama sudah baik lah .... mama , izinkan ienaz peluk mama ? sebelum Ienaz meninggalkan dunia ini dan berjumpa dgn kakak Aina di SANA .... ' jawab Ienaz meminta izin . Puan Nida memeluk anak gadisnya itu dgn erat dan berkata ' Ienaz , kalau Ienaz sayang mama ... jgn tinggalkan mama .. mama kesunyian di rumahh ... tiada gelak tawa dan tiada seorang pun yang menemani mama makan . tolong mama , sayang ? mama rela korbankan diri untuk anak mama .. maafkan mama .......... ' setelah itu Puan Nida pengsan serta merta dan keadaan begitu mencemaskan .


 ' doktor ! tolong mama saya .............. ' rayu Ienaz dgn lemah . ' ehh , baring di wad awak dulu . awak belum stabil lagi .... nanti apa apa saya akan bagitahu awak ya . ' jawab Doktor tersebut .  Beberapa jam kemudian ....


 ' doktor ! apa terjadi pada Nida ? ' tanya Puan Riska .  urm , sebenarnya Puan Nida sudah lama menghidap penyakit .....





p/s : whoaa , nangis sendiri make this ep . hihi , so ? tungguuu ! kbye !


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts