Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Friday 13 April 2012 @ 09:24
Unexpected Love - episod 4 :))

Assalamualaikum readers :)

Let's continued ..... :')


 ' eh taklah ... eomma tgk dia ikhlas sangat dengan Yoona , jadi ... eomma tak mahu Yoona sakitkan hati dia . kalau dia mintak apa apa , jangan lah buat dia sakit . kesian dia , dia penat jaga Yoona .sebenarnya , eomma dengar dia ada penyakit .. penyakit ni sangat pelik dan jarang ditemui ..dia ada penyakit yang susah eomma nak terangkan . tapi , hati dia mesti dijaga . kalau dia sakit hati , dia memang takde harapan nak hidup dah ... kebetulan eomma terjumpa kawan lama eomma . rupanya dia adalah appa Nickhun ,. dia sangat peramah dan baik dengan eomma . dia ceritakan penyakit Nickhun yang selepas eomma nya mati , Nickhun sedih sangat dan asyik salahkan diri ..tidak mahu makan , dan sehinggalah dia pengsan . doktor kata , kalau dia terus bersedih dan tidak mahu makan , dia takde harapan untuk hidup . sehinggalah appa nya bawa dia ke luar negara untuk melupakan masa silam ... ' terang eomma Yoona selebar lebarnya .

 ' Eomma , kenapa tak ceritakan awal-2 ? saya banyak sakitkan hati dia ..sekarang , Yoona nak jumpa dia ! ' jawab Yoona dan tidak sengaja mengalirkan airmata . 'sabar lah Yoona , appa dia kata .. dia sudah kuat sekarang untuk tempuh dugaan . Nickhun sendiri mahu pindah balik ke sini . eomma rasa bersalah nak cerita sebab , eomma nak Yoona ikhlas dengan dia . bukannya disebabkan Nickhun ada penyakit ..janganlah , kan dah malam . eomma taknak Yoona ingatkan dia tentang penyakitnya lagi . jadi , mulai esok Yoona mesti kuatkan dia ya ? ' jawab nya lagi .

 ' Baiklah eomma ! ' jawab Yoona lalu memeluk ibunya .

Keesokkan harinya .........

 ' heyy budakk comel . bangun bangun ! dah pagi ni . ' jerit Nickhun mengejut Yoona . ' oppaa ! awalnya oppa datang ? oppa tak penat ke malam tadi balik lewat , dan datang pagi untuk Yoona ? ' tanya Yoona terkejut . ' takpe lahh , lagipun hari minggu ni oppa nak jaga Yoona . nahh , oppa bawak makanan ni . oppa buat sendiri tau , makanlah . meh oppa suap ! ' jawab Nickhun tampak gembira . ' takpelah , oppa . Yoona boleh suap sendiri . .. ' tanpa menolak panjang lebar , Nickhun terus menyuap Yoona .

Di luar pula ..........

 ' Makcik , Yoona okey ? maaf , gikwang nak pergi melawat semalam tapi ada urusan pula .. ' tanya Gikwang . ' eh , takpelah Gikwang .. Yoona dah sedar lah . pergi lah kat dalam tu . Yoona dah bangun agaknya . ' jawab eomma Yoona .

Lalu , Gikwang membuka pintu bilik Yoona sedikit dan ternampak Nickhun dan Yoona suap menyuap ...

 ' eh , kamu nak pergi mana ni Gikwang ? kata nak melawat Yoona ? sekejap je ? ' tanya eomma apabila melihat Gikwang berlalu . ' emm , maafkan saya . saya ada hal yang tidak dapat dielakkan pula . ' jawab Gikwang . ' tunggu dulu , makcik dah kenal kamu dari kecil lagi . jadi , tak perlu menipu makcik . kamu jangan lah marah Yoona bermesra dengan Nickhun . Yoona kena menjaga hati Nickhun atas sebab tertentu .. ' lalu eomma menceritakan dari A-Z . ' hmm , maafkan saya makcik . berfikir bukan-2 . saya cuma sayangkan dia ... saya jatuh cinta dengan dia ... ' jawab Gikwang lagi . ' hmm , Nickhun pun mencintakan Yoona . tapi ,eomma tak boleh larang . jadi , semua tu terserah kepada Yoona lah . ' jawab eomma .

 ' hm , biarlah saya bersendrii dahulu . saya pulang dulu ya , annyeong . ' jawab Gikwang lalu beredar daripada situ .

 ' boleh eomma masuk ? ' tanya eomma . ' masuklah eomma . tadi kan , Yoona nampak pintu bilik ni terbukak sikit . pastu terus ditutup . ade ape-2 ke tadi ? ' tanya Yoona yang menyedari pintu telah dibuka . 'hm  , Gikwang datang tadi ..tapi ................ ' belum habis disambung Nickhun menyampuk . ' takpelah makcik , saya keluar dulu . tadi , appa saya call dan saya harus pulang . minta diri , annyeong ' kata Nickhun lalau beredar .

 ' tadi ,Gikwang datang dan mahu melawat kamu . tapi , dia buka pintu sedikit dan terus pulang . eomma tanya , dia cakap takde pape . tapi , eomma dah kenal dia dari kecik lagi . jadi , dia cakap dia suka sangatttt dengan Yoona daripada sekolah rendah lagi . tapi , eomma taknak lah larang kan .. sekarang , eomma rasa Yoona dah besar dan boleh pilih sendiri .  ' jelas eomma . ' tapi , Yoona perlukan eomma . dan juga Jiyeon . bila lah dia nak balik ni ? ' tanya Yoona .

Tiba-tiba perbualan mereka dihentikan dengan kehadiran seorang gadis yang tinggi lampai ....

 ' Haiii Yoonaaaaaaaaaaaaa !! rindunya kau Yoona ! ' jerit Jiyeon menerjah Yoona . ' ehh , Yoona ! baruuuu je lepas cerita pasal kauu tahu ? Huhuuu , banyak benda yang aku lalui tanpa kau ... banyak sgt ! kenapa kau tinggalkan aku camtu je ? ' tanya Yoona mengalirkan airmata dan memeluk Ji Yeon . ' eomma kuar dulu lah ya ? kamu berdua sembang lah dulu . ' jawab eomma lalu beredar .

 ' aloolooo , jangan ah nangis Yoona .. kan aku dah balik nii . sory la , aku terpaksa sebab aku ada masalah family sikit .. banyak masalah ? ape dia ? cuba cerita ... ' jawab Jiyeon lalu mengelap airmata Yoona . ' kau tahuu , sekarang aku rasa nak mati je ! aku dah lah miskin , dalam masa yg sama . dua lelaki sukakan aku ! Gikwang & Nickhun oppa sukakan aku .. apelah yang ada kat aku ni ? ' tanya Yoona merendah diri .

 ' hmmm , Yoona . aku tak sihat la . aku minta diri dulu , annyeong . ' jawab Jiyeon berkelakuan pelik . ' Hey Jiyeon !! kau nak pergi manaa ?? kenapa ni ? janganlah macam ni , aku tak habis mengadu ni ..... ' jawab Yoona sambil memaut tangan Ji Yeon . ' jangan pegang tangan aku ... maafkan aku , tak boleh jadi kawan kau yang terbaik . ' jawab Ji yeon lalu melepaskan pautan tangan sahabatnya itu .

 ' Ji yeon , jangan buat Yoona macam ni ! Ji Yeon takde kawan lain selain daripada Jiyeon lagi ... ' jerit Yoona memanggil Ji Yeon yang tidak menghiraukannya .

Lalu , Yoona berlari mendapatkan Ji Yeon walaupun dia masih lagi sakit dan tidak larat untuk bangun .

 ' Boom ! ' bunyi kuat yang kedengaran apabila Ji Yeon menoleh kebelakang untuk melihat apa yang terjadi , ternyata Yoona terjatuh dan kepalanya berdarah ...


p/s : Haaaaaaaaaaa , apa sebenarnya yang berlaku ni ? Wait ya ^^,.


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts