Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Sunday 1 April 2012 @ 07:07
Unexpected Love - episod 1 :))

Assalamualaikum readers ^^,



 Malam ni Yana nak buat episod 1 ^^ Feel free to readingg :'D

Pada suatu hari ................

 sedang Yoona menyapu dihalaman koridor kelasnya , dia terdengar bunyi yang riuh-rendah sehinggakan memecahkan suasana tenang di kelasnya . ' Jiyeon , apa bunyi bising-bising kat luar tuu ? ' terpacul soalan dari Yoona . ' hmm , siapa lagi . mamat angkuh tu dah balik ... ' jawab Jiyeon menerangkan .

 'Nickhun ? Erghh , kenapalah dia balik ? menyampah tengok dia tu . entah-2 dah bawak balik girlfriend lain . puihh ' jawab Yoona merungut . ' hmm , macam biasa lah dia tu . tukar-2 awek konon hot . dia taktahu yg awek dia bukan suka dia tapi sukakan harta dia ' jelas Jiyeon .

 ' tahu takpe , eh . saya hampir terlupa ! tadi , oppa Gikwang mahu berjumpa dengan saya di taman di  luar tu .. minta diri dulu ya Jiyeon . ' terang Yoona yang hampir terlupa akan perjanjiannya dengan Gikwang .

Sedang Yoona berlari memecut untuk tidak terlewat ....

 ' Hey ! kau tak ada mata ya ? main langgar je budak hot depan mata ko ni ! dasar rabun ! ' tengking Nickhun yang baru sahaja Yoona langgar . ' Mianhae , saya tak sengaja kerana terburu-2 tadi . ' ucap Yoona bersalah sambil mengutip bukunya yang telah terjatuh tadi . ' eh ! ingat senang je nak minta maaf ? lap kasut aku yang kotor ni ! ' arah Nickhun yang angkuh itu .

 ' Eh , kan saya dah minta maaf . tak cukup lagi ke ?? saya bukan pembantu awak lah untuk lap ini semua ! saya pun ada maruah ! ' marah Yoona kerana sikap Nickhun yang sudah melampaui batas . ' hey ! kau tak kenal aku lagi lah ni ? berani kau tengking aku balik ?! ' tanya Nickhun lagi .

 ' Setakat ayah awak ni pemilik sekolah ni , saya takut la ? saya tak kisah lah dengan ayah awak tu . nak report ? pergi ! ' jawab Yoona memarahi Nickhun . ' eh ! oppa Nickhun suruh awak buat jela ! dasar budak miskin ! ' marah Ji young mempertahankan teman lelaki nya .

Sedang mereka bertikam lidah ....

 ' hey ! apa gaduh-2 ni ? rileks lah , maafkan lah ya kawan saya ni ? ' sampuk Gikwang yang menyedari kekecohan tersebut . ' tapi , dia dah melampau lah oppa ! saya tak tahan dengan perangai angkuh dia tu ! awak tu , please lah . mentang-2 ayah awak tu pemilik sekolah ni jangan ingat saya takut dengan awak ! ' marah Yoona kerana sifat Gikwang itu . ' dah , takpayah tahankan awek kau ni ! dia dah langgar aku , so apa yang kau nak cakap lagi ? aku cuma suruh dia lap kasut aku yg kotor ni ! ' jawab Nickhun dengan marah .

 ' Takpe , boleh kan saya gantikan  Yoona ? mulut dia mmg macam ni , hyung . mianhae ! ' jawab Gikwang sekali lagi untuk menggantikan kesalahannya . ' oppa ! takpayah lah berkorban untuk saya . awak nak saya lap kannn ? ok , saya buat ! ' jawab Yoona lalu mengelap kasut Nickhun .

 ' Hahh , kan senang ? Daripada noona membazir suara nak marah saya ! ' jawab Nickhun puas . ' hah , oppa nak saya buat apa lagi ? puass ? ' jawab Yoona lalu meninggalkan situasi tersebut sambil mengalirkan airmata . ' hurm , puas dah sakitkan hati dia ? terima kasih ya . ' tanya Gikwang yang kecewa dengan sikap Nickhun itu .

Sementara di bilik air ....

 ' Eh , unnie kenapa menangis ni ? tadi saya nampak unnie berlari ke sini . jadi saya ikut lah . maaf kerana mengganggu . ' eh ji yeon , takde pape lah . saya takde ape ape pun . . ' jawab Yoona menyembunyikan perkara yang sebenar . ' unnie , ji yeon dah lama kenal unnie . jadi , tak perlu lah unnie rahsiakan lagi . cerita jela . saya ada disini untuk unnie . ' terang Ji yeon yang sudah kenal Yoona daripada kecil lagi .

 ' hmmm , tadi saya berlari tergesa-2 nak pergi taman kan untuk jumpa Gikwang . tapi sebaliknya yang berlaku ... saya terlanggar oppa Nickhun . dan dia minta saya lapkan kasut dia . tapi saya tak rela , saya pun ada maruah kan . tiba-2 , oppa gikwang datang . dia mahu korbankan diri dia , untuk saya . saya jadi bersalah , so saya pun terus lap kasut Nickhun . .. ' jawab Yoona .

 ' hmm , dia kejam la ! hish , geram saya dengan dia . ' jawab Ji yeon lagi . ' hmm , biarlah dia . yang penting , saya bencikan dia ! saya bencikan awak , oppa Nickhun !! ' terang Yoona .' sabar lah ya , tapi saya ada satu benda nak bagitahu awak ni .....

p/s : apa yg Ji Yeon cuba terangkan ? Wait for next episode . and sorryy for salah kata pasal korea ni . sebab tak biasa , hoho . Okbyee .


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts