Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Saturday, 7 April 2012 @ 08:53
Unexpected Love - episod 3 :))

Assalamualaikum guyss :)




 ' Nickhun , kenapa kamu mahu berkawan dengan anak makcik ? kami hanyalah orang miskin , tak macam kamu , orang yg kaya . ' tanya ibu Yoona kepada Nickhun . ' erm , sebenarnya saya terhutang budi sangat dengan Yoona sebab dah sedarkan saya .. saya jadi angkuh apabila teman wanita sentiasa menghasut saya  untuk menjadi angkuh dan sombong .. saya fikirkan dia cintakan saya , tapi dia cintakan harta saja . saya takde niat nak sia-siakan Yoona . saya rasa , saya sudah jatuh cinta dengan dia . maafkan saya , makcik . ' jawab Nickhun menerangkan selebar mungkin .

 ' hmm , makcik bukannya tak bagi . tapi , apa pula kata orang lain . kami miskin , kamu pula kaya . mulut orang kan .. ' jelas ibu Yoona . ' makcik , jangan lah hiraukan semua tu . saya janji akan jaga Yoona dengan baik . Makcik kerja ke apa , saya akan tetap jaga dia sampai dia sedar ... saya nak tebus kesalahan saya .. ' jawab Nickhun lagi .

 ' Hmm , tapi satu je . Yoona tu lembut hati . Kalau dah sukakan orang , dia susahh sangat nak lepaskan . jadi , makcik nak nasihat awal-2 . kamu kena jaga anak makcik tu baik-2 ... itulah satu-2 nya anak makcik . dia baik sangat .. dia anak yg baik , tau . jadi , jangan sia-siakan dia .. ' nasihat ibu Yoona lagi . ' Baiklah , makcik . saya akan jaga dia semampu saya . ' jawab Nickhun lega .

Tiga hari kemudian .........

 ' Yoonaaaaaaa !! makcikk , Yoona dah sedar !! ' jerit Nickhun memanggil ibu Yoona setelah melihat Yoona sedar . ' Yoonaaa ! omma rindu sangat dengan yoona . Yoona okey ke ? ' tanya omma lagi . ' omma , ape yang dah jadi ni ? Yoona kat mana ni ? ape mamat angkuh ni buat kat sini ? mana Ji Yeon ?' tanya Yoona kebingungan .

 ' Ape yang kamu cakapkan ni ? Kamu tahu tak , sepanjang kamu koma .. Nickhun yang sibuk jaga kamu tauu .... maafkan lah dia , Yoona . Jiyeon  pergi ke USA dalam dua minggu camtu lah . dia ada urusan keluarga . kamu accident , yoona .. ' jawab ibunya . ' sebentar , saya mahu telefon Ji Yeon . dia minta saya kol dia , setelah awak sedar .

Setelah talian disambungkan , Ji Yeon berkata ...

 ' Yoonaaaaaaa ! akhirnya unnie dah sedar ! unnie , janganlah marah oppa . dia dah jaga unnie sebaiknya semasa saya tiada tau . maafkan Ji Yeon sebab tak dapat jaga unnie masa unnie sakit ..Ji yeon ada masalah peribadi sikit . Unnie , janganlah marah Nickhun . semasa unnie masuk hospital , dia sedih sangat ... jadi janganlah salahkan dia . ' jawab Ji Yeon gembira . ' hmm , baiklah Ji Yeonn terima kasih .. tapi , dia ikhlas ke dengan Yoona ? ' tanya Yoona lagi .

 ' ya , nampaknya dia sangat ikhlas .. awak jangan lah marah dia . dia nak tebus kesalahan dia je .. jaga diri awak baik-2 tau Yoonaa . dalam dua minggu saya akan balik kesana !! saya rinduuu sangat dengan awak , tskktskk . ' jawab Ji Yeon dan mengalirkan airmata . ' sabar ya Ji Yeon , tak lama lagi kita akan berjumpa . hmm , harap lah saya boleh sembuh dengan cepat dan tidak terhutang budi sangat dengan Nickhun , byee ! ' jawab Yoona lalu memutuskan talian .

 ' hmm , Nickhun . ambillah fon awak balik ? okfine , thanks sebab dah jaga saya selama saya sakit ... saya tak mahu terhutang budi dengan awak ..lepas saya sihat , awak tak perlulah ikut saya lagi , okey ? ' tanya Yoona supaya dia tidak terhutang budi . ' hmm , kenapa awak cakap camtu ? saya ikhlas tolong awak selama ni . tapi , awak masih anggap saya ni jahat ! kenapa ? ape yang saya patut buat supaya awak percaya saya ? ' tanya Nickhun lagi .

 ' awak tak perlu lah tanya saya , awak boleh fikir sendiri ., kan ? perasaan perempuan selama ni yang awak main-2 kan . termasuk lah Ji Young . awak pun tahu .. ' jelas Yoona . ' hmm , minta maaf ? ok , saya boleh je .. tapi , kalau Ji Young saya tak sangup . dia bukannya cintakan saya . dia yang salah ..' jawab Nickhun . ' tapi , awak patut minta maaf jugak dengan diaa ! kalau awak nak saya percayakan awak , awak buat .  ' jawab Yoona memarahi Nickhun .

 ' hmmm , kenapa awak pertahankan diaa ? sedangkan dia jahat sangat dengan awak dan hampir-2 menampar awak ! jatuhkan maruah awak ! ' tanya Nickhun yang pelik . ' Oppa , di dunia ni .. kalau orang buat jahat, balaslah dengan baik . Jangan lah balas dengan jahat . kalau kita balas dengan jahat , maksudnya kita sama je macam dia kan ? dengar cakap Yoona ni . ' jelas Yoona menasihati Nickhun .

 ' Urm , yelah Yoona . esok saya akan minta maaf dengan dia . dan bekas wanita saya yang lain ~ ' jawab Nickhun . ' ohh , tapi saya pelik sangat . kenapa oppa sangat ambil berat dengan saya ? saya ni hanyalah budak msikin , yg tiada apa apa ... ' tanya Yoona . ' sebab , saya tahu suatu hari nanti awak pasti akan jatuh cinta dengan saya . ' jawab Nickhun selamba . 'eh , apa yang awak merepek ni ? maafkan saya , awak boleh balik lah .. sebab , dah malam ni . kesian awak penat tunggu saya . biar omma saya pula menjaga saya , terima kasih .. ' jawab Yoona . ' oh , maaf . saya terlupa nak balik ... saya bukan apa , saya cuma tak suka duduk rumah . runsingg , dengan ibu tiri saya yang selalu menyiksa saya . ! maaf , saya tak sengaja luahkan ...' jawab Nickhun meluahkan .

 ' eh , takpe . nasib kita terbalik .... mana omma awak pergi ? ' tanya Yoona. ' omma , telah accident kereta .. masa tu, omma baru sahaja pulang daripada membeli hadiah harijadi saya . ' jawab Nickhun lalu tidak sengaja mengalirkan airmata . ' hmm , jangan sedih-2 . awak kehilangan omma , saya pulak appa . appa , dia ada penyakit paru-2 berair .. 'jawab Yoona mengalirkan air mata . ' dah , mari peluk saya .. saya faham situasi awak . manakala , awak faham situasi saya . ' jawab Nickhun membenarkan Yoona memeluknya . ' maafkan saya , oppa . selama ni , saya selalu anggap awak yang bukan-2 .. ' jawab Yoona . ' hmm , takpe . baiklah , saya mahu pulang dahulu . kalau tidak , imo akan marah saya .. annyeong . ' jawab Nickhun lalu beredar .

'Yoona ,bolah eomma masuk ? ' tanya ibunya . ' boleh , masuklah eomma .' ' hmm , eomma nak tanya . Yoona sayangkan Nickhun ? ' tanya ibunya tiba-2 . ' eh kenapa eomma tanya begitu ? saya dan Nickhun hanyalah berkawan lah . tak lebih daripada itu . kenapa ? eomma tak suka ya ? ' tanya Yoona pelik . ' eh taklah ... eomma tgk dia ikhlas sangat dengan Yoona , jadi ... eomma tak mahu Yoona sakitkan hati dia . kalau dia mintak apa apa , jangan lah buat dia sakit . kesian dia , dia penat jaga Yoona .sebenarnya , eomma dengar dia ada penyakit .. penyakit ni sangat pelik dan jarang ditemui ..dia ada penyakit ..............

p/s : to be continued :)


The Awesome Is Im :)


       2 comment Older Post | Newer Posts