Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Tuesday 29 November 2011 @ 09:36
Cinta Coklat #episod 18 :)

Assalamualaikum readers :)

 Sorry for late and thanks for waiting :)

' oi oi , kita nih nak gi kerja bukan nak berasmara dana . ' sindir Yana . Ienaz dan Sharil terus membetulkan kedudukan dan terus meluncur laju di jalan raya menuju ke pejabat .

Setelah sampai sahaja ....

 ' Hahh , sampai punnn anak papa nih . lambatnyaaa ? ' tanya En Hisyam . ' alaaa , tadi tadi Yana ngan Ienaz terlambat . hehe sorry lah papa . ' jawab Yana slumber je . ' Haha , ape nih ? potong gaji lah awal awal dah lambat ' gurau En Hisyam . 'Alaaaa papa nih tak sportingg laa ... anak sendiri pun nak marah . macam tak kenal kakak je selalu lambat ? kakak promise lepas nih tak lambat dah . hehe ' jawab Yana . ' Uncle , maafkan Ienaz ya sebab lambat tapi tapi jgn lah potong gaji ... ' jawab Ienaz mencelah . ' Haha , uncle gurau jelah . tapi ingat , jangan buat lagi ye , ' jawab En Hisyam . ' Ai ai bos ! ' jawab Yana .

Setelah tiba waktu rehat ....

 ' Urm , Yana ! jom lah lunch sama sama ! ' ajak Ienaz . ' lol , aku lunch ngan Harris lah tengahari nih . kau lunch jelah dgn si Sharil tuh ye ? Bye ! ' jawab Yana lalu meninggalkan Ienaz . ' eh ? Yana nak gi mana tu ? kata nak lunch ? ' tanya Sharil kepada Ienaz . ' urm , dia suruh saya lunch dgn awak . dia lunch dgn harris . aigooo ~ ' jawab Ienaz .  ' tak guna punya Yana ! dheff -,-" ' jawab Sharil yang marah . ' ala , jomlah lunch . kang masa rehat habis . ' jawab Ienaz redha .

Di kedai makan ....

 ' urm , awak dah lama ke kawan dgn Yana ? ' tanya Ienaz sambil makan . ' urm , ha'a . dari sekolah menengah lagi . kenapaa ? ' tanya Sharil bingung . ' urm , takdelah . saya tgk awak rapat sgt dgn Yana . saya jadi seronok jer tengok . rasa bahagia . ' jawab Ienaz . ' bahagia pun kitorang selalu gaduh gaduh . haha , awak suka ke ? hurm , awak nih takde pakwe ke ? ' tiba tiba sahaja soalan cepuemas itu keluar daripada mulut Sharil . ' erkk , awak tanya soalan tuh kenapa ? sebenarnya dulu saya ada pakwe tapi sekarang dah putus sebab dia main kayu tiga ! kalau saya dapat dia saya cincang cincang buat daging rebus ! ' jawab Ienaz dgn penuh berangg . ' ehh , takyah lah marah marah . kelakar lah awak nih . rileks je . cool , kalau saya jadi bf awak mesti saya tak sakitkan hati awak kan :) ' jawab Sharil menjengkelkan . ' eh awak nih ada ada jelahh . ' jawab Ienaz .

Setelah itu mereka pun teruskan makan dan pulang ke pejabat ....

 ' Oii , puas dating !? kesian aku ngan ienaz tauuuu . Urghh ' sindir Sharil kepada Yana . ' alololoolo , aku tgk korang macam ada apa apa je nih ? hehe , rileks lah derr . gua makan sama gua punya harris . salah ke ? dah ada ienaz teman cukup laaaa ' jawab Yana bergurau . ' eiii , Yana ! apa nih ? kitorang manade apa apa laa . yana tu kata nak lunch sama sama . alahaii . ' jawab Ienaz mencelah .' hahah , apelah aweks nih . Hahah , sorry soryy lah korangg . tadi tetibe Harris ajak lunch sesama . kitorang bukannya enjoyy . tapi bincang untuk majlis kahwin nanti . awww ~tak sabarrr ! hahah ' jawab Yana menggedik ya amat .  ' ek elehhh . mengadaaa nak buat kitorang jeles . takpe takpe , nnty aku kahwin aku batak siap tulis status kat FB jelesss kauuuuu . ' jawab Sharil . ' tryyy , aku cabar kau :P ' jawab yana mencabar .

Setelah habis sahaja waktu pejabat .....

 ' Yana , ienaz nak gi melawat mama lah . jom teman ienaz .? ' tanya Ienaz . ' alamakkk , sorryyy sangat naz . yana nak gi butik pengantin lahh tempah baju ... ienaz gi sorang sorang boleh ke ? ' jawab Yana bersalah .' takpe ! aku boleh teman ienaz . jom ! ' jawab Sharil menyergah . ' ohh pantaii berminyak ! oi ! ish kauu nih rill . terkejut akuhhh ! takleh jerit kuat agi ? hahh , baguss lettew . pergi temankan dia ehh :) ' jawab Yana melatah . ' ishh , apa kene awak nih ? terkejut yana habess semua dia sebut . haha , yeke ? terima kasihhh ... jom lah . ' jawab Ienaz gembira . ' ehem ehemm , jgn jawab cmtu . kembang seluruh si sharil nih kangg . ahha , okeylah . Harris dah tunggu tu , kbhaiii ' jawab Yana berdesup ke luar pejabat . ' okey naz , jommmmm .  ' gesa Sharil .

Sesampai sahaja di hospital ...

 ' Assalamualaikum mamaaaaa . mama sihat ? sory tau mama , tak dapat lawat mama tadi . kerja pejabat full of time lah *broken english . ' Ienaz meminta maaf kepada Puan Nida . ' mama sihat je ... macam nih jelah ..ienaz , takpelah . kerja rajin rajin ye . mama pun sebenarnya taknak susah ienaz ... tapi ienaz datang sini dengan sape ? ' tanya Puan Nida . ' ohhh , takpe mama . ienaz datang ngan sharil lah . dia ada kat luar tunggu . ' jawab Ienaz . ' ohh , Sharil ke ? kenapa dia tak masuk sekali ? ' tanya Puan Nida . ' dia cakap taknak ganggu Ienaz ngan mama . ' jawab Ienaz .  ' ehhh , takmau lah camtuu ...panggil dia masuk , kat luar tu sejuk . ' gesa Puan Nida . ' okeyy mama . kejap ehh . ' jawab Yana .

Di luar ...

 ' Sharil , jom lah masuk . mama suruh masuk meh . sejuk lah kat luar , cian awak .... ' pinta Ienaz . ' ehh , takpe lah . mama suruh masuk ? ehh , makcik suruh masuk ? hahah . kesian eh ? meh peluk saya baru panas sikit . ' jaab Sharil bergurau . ' ehh awak nih bergurooo pulakk . haha , bukan mukhrim lah awakkk .. ' jawab Ienaz tertawa . ' Alaa , tak lama lagi kan awak jadi milik kita jugak ? hehe ' jawab Sharil lagi . ' eii awak nih ngada ngada je . haha , awak nih sukakan saya ke ? ' soalan cepuemas kembali berulang .  ' Hahah , awak tanya saya ? fikirkan lah sendiri . mak awak suruh masuk ? jom lah . sejuk ~ haha . ' soalan Ienaz disekat dan mereka masuk ke wad semula .

Di dalam wad ....

 ' assalamualaikum makcik , makcik dah sihat ? ' tanya Sharil dgn sopan santun gila lah . ' makcik sihat je , mcm nih jelah ... terima kasih ya teman anak makcik . kalau tidak sorang2 jelah dia ..  ' jawab Puan Nida berterima kasih . ' ehh , tak pelah makcik . lagipun tak lama lagi dia jadi saya punya . ehhh , maksud saya kami pun mmg rapat so saya tak susah . hehe ' jawab Sharil sengaja . ' ehh , gatalnya kamuuu ... suka Ienaz eh ? Makcik restu je , janji ienaz bahagia . ' jawab Puan Nida berterusterang . ' eh mama nih , takyah layan aril nih ngada ngada je . mama , yana nak gi toilet jap . mama sembang lah ngan Sharil nih . ' jawab Yana . ' hurm , pergi lahh .... ' jawab Puan Nida .

 ' urm , Sharil ... makcik nak tanya kamu satu soalan nih ... ' Puan Nida bersuara lagi . ' ye apa dia makcik ? ' tanya Sharil bingung . ' urm , kamu nih .......


p/s : tettt ! soalan tergendala lagi . Hhahah , nanti kalau yana rajin yana sambung keyh . Hhha , nih puns takdak idea :o kbhaiii hope suka :)


The Awesome Is Im :)


       1 comment Older Post | Newer Posts