Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Sunday 1 January 2012 @ 11:17
Contest Aku Dan Si Dia ♥ by Bedah, Dinni, Izza & Wani :)

Assalamualaikum//Bismillahirrahmanirrahim ^_^


So , sape yg Yana sayanggggggg sangat sangat tuuuuuu ? Hehe , jom lah kita cekidaut kejappp :)


Sape pasangan bahagia tuuuuuuu ? Hahaha . my parents lah . act , 1st time kowt tunjuk gambar ma parents :) Hewhew , i know cantik dan hensemmmmm kannnnnnn ? Trolololoo , aii ikut bapak k . My mom mmg suka bercerita dgn aii dgn abang aii . kalau yana kan cite pasal blog , kraft , pixel semuaaaaaaaaaaa dekat my  mom . Hehehe , yg time dia marah kan aii gelak . haha , yana tak tahu function yana gelak . Mak yana dah biasa dapat anak yg tak serious nih xD Hhahah , muka tak bersalah . this is me . and kalau ayah pulak dari segi bodek . Hhahaha , sayaaaa sayanggggggggggggggg gilaaaaaa ngan dorang . idk kalau dorang dah takde nanti :( idk and i taknak dorang pergi ..................... saya sayang dorangggg !!!! diorang adalah PARENTS terbaekkkk untuk saya dan adik-beradik .



MY LIL SITER , DANISHA FATIHAH :)
MY BROTHER , DANIAL FITRI .:)
Guess who in the picc ? Adik yana dan abg yana yg annoy tuu -_- Okey , itu adik yana . umur dia 6 tahun .and sekarang dah mula dahhh ikut peragai aku and abg aku tu hah . Huish , caari gadohh aje . tapi kalau  dia takde mmg sunyii wehh . Hhaha , sunyi gila sebab dia tak memekak kata lapar lapar . dia tak memekak kata kakakk ! ahha . cari gaduhhh jer . yg si gemuks tu abg aku yg annoy nak mhatiii . apekan daya dia still abg aku -_- selalu cari gaduh and sakitkan hati aku . tapi bila takde bosan sebab takde orang nak cari gado . Heheh , so mmg adore to him la :) 


Me dan Amirah Adilah Bt. Mazlan :)

Jyeahhh , guess who at the pic ? oke , itu lah BFF saya . BFF saya yg paling rapat pada tahun 2010. Berkepit nyaaa jgn dikata lah kannn ? Haha , itu jerlah pic kenangan yg yana ada dengan dia . Huhu , time pergi hangout lah time tu . kat Alam Sentral , takkan tak tahu kot ? Ok , dulu dia rapat gila ngan dia . kami pernah bergaduh , menangis , menggilah dan mcm2 bersama . sampailah satu hari nih mak dia meninggal . sebab kanser rahim . seriously yana lah org yg paling risau sebab mak dia cmtu . sebab sebelum tu yana siap nampak mak dia okey jer . betul kata orang , ALLAH LEBIH SAYANGKAN DIA . yana hairan sgt satu hari tak dtg sekolah . eden pun poebah alone . and risau . tetibe kawan yana cakap mak dia meninggal . kat umah ada bacaan yassin dan otw nak dikebumikan .Yana tumpang sedih gak , balik sekolah terus yana kayuh basikal ke rumah dia yg kebetulan berdekatan dgn sekolah agama :o mcm minah rempit dah dgn kain , tudung aii yg ntah hape tu . pastuh tgk dia tgh nangis2 kan lepas mak dia pergi kebumi . dia eeoottt . takleh gi kubur . so , dia duduk rumah . aii temankan dia , aii berjemaah ajak kawan lain ziarah dia . and then dia cite lah semuaaa pasal mak dia . gambar mak dia semua ditutup dalam rumah tuu . yana tgk semua ditutup ! huhu , mmg sedih , kebetulan korang baca sedekahkan lah AL-FATIHAH buat mama amirah yg telah pergi :) and lepastu kami semakin tak rapat sebab time tuh dah akhir tahun . dia terPAKSA sekolah asrama anak yatim di USJ . Jyeahh , dipisahkan mcm tuh jer :/ tapi kan myra , aku akan selalu ingat kau :) walaupun kau jauh , aku akan letakkan kau kat tempat paling istimewa di hati aku :)



p/s : okok , itu adalah kisah yana dan mereka yg yana syg gilaaaaaaaa !  so , yana tag erni dan kim nana :) kbaii :D

Labels:



The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts