Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Sunday 25 March 2012 @ 01:52
Contest "Ilove MyParents" by Iza.


 Ohhyaa , why i Love my PARENTS ?


  Saya sayang mereke sebab mereka tatangg saya nih daripada babyy bagai minyak yg penuh *cehhwahh* Sampaii laa besar gedabakk cemni .Heee ^^, Kadang2 kan time mak kita lahirkan adik kita , kita tengok alahaiii comellnyaa . bila tgk dia besar , Ya Allah kejapnya dia membesar ... Ya , adakah aku boleh lakukan macam tu ? Insya'allah , tapi mama seorang yang tabahh walaupun banyak dugaan yg dia tempuhh . Dia tetap bersabarr dan teruss berdoa kepada Allah . Begitu juga dengan abah yangg sangat penyabar dengan karenah aku adik-beradik yang kadang-2 nya nakal dan mengecewakan . Dia bersungguh-2 bekerja untuk memberi keluarga nya sesuap nasi :) Tidak pernah abah mengeluh walau sekalii pun . Abah tetap berusaha keras walaupun kerja sampaii malam kepenatan pun . Bila kami adik-beradik yang cerewet ni mintak macam-2 dia taknak hampakan kami . Dia tetap akan berikan apa yg kami mahu semampunya . Dia tidak pernah memukul kami adik-beradik jika kami bergaduh atau apa sekalipun . Marah tu kadang-2 jer . Kadang2 juga aku berfikir la . bagaimana lah mama menatang aku dalam perut selama 9 bulan ?? Macam mana mama boleh tahan sakitnya bersalin ? Dan , sekarang ramai betul anak yg DERHAKA . Aku harap , bila besar kami tidak akan derhaka . Hmm , bila aku dapat UPSR yang kurang menarik iaitu 3A 2B pun mama dahh menjerit kegembiraan . Ohhmyy , betapa gembira nya aku tgk mama tersenyum begitu . Hanya Allah je yg tahu betapa gembiranya aku ..  Ohya , stop la . Aku sedih la pulak , tskktskk . Hmm , itulah sebab saya sayanggg parent saya . Ohya , sebelum lupa , HB IZZAH , hope panjang umur dan dimurahkan rezeki ^^,


 Rasa-rasa, apa hadiah yang paling berharga untuk parents korang?

 Hmm , hadiah yg paling berharga saya nak bagi dekat parents adalah KEJAYAAN yg boleh membanggakan mereka . dan membawa mereka menunaikan haji pada suatu harinanti , Insya'allah . 


 Ini adalah senarai sponsor :


Momo Chan Collection
Pin Bunga Comel
AtopUpBiz Reload
Zaza Home Boutique
Kaka Craft
Magnifique BonBons
Lulu Barney's Shop
LoveBag LoveBag
Riana ClothezStyle Shop
Tri Fa Wardrobe
The Fafas
Mutiara House
Koleksi Bhoolan
Cheqppjoy Shop
Monsta Blogshop


p/s : yana nakk tag Rara dan NorNadiah Ok hope sgt ada rezeki di sini . Assalamualaikum :)


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts