Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Friday 23 March 2012 @ 23:45
MINI GIVEAWAY BY MANJA( I’m Limited Edition) :)


Ohh yaa , why i think im limited edition ?



-- > sebab saya nii seorang yg pelikk . Lagi-2 kalau bergambar muka pelik-2 yg saya suka buat >< Hahaa , even huduh semacam , yeahhh . kann limited edition and takmaww tiru sape-2 . Secondly  , saya ni suka sangat mesej orang banyak-2 , senang la . sorang tak balas ramai lg yg akan balas . Heee , pelik tapi berbaloi-2 . -.- Thirdly , saya akan buat muka bila betulkan tudung . Macam-2 memek muka , haha sampaiikan kawan gelakk tengok muke tu . fourthly , saya suka makann AISKRIMMM banyak berbanyak kali . sekali beli , mesti beli lagi . akak yg jual punnn dah boring tgk muka . kawan punn dah panggil saya minah aiskrim . balek-2 tengok muke pegang aiskrim . fifthly , kalau sampai sekolahh saya akan pelukk kawan saya pastu cakap ' lamanyaaa tak jumpaa ' padahall baru semalam nya jumpa . Hohoho , sweet tak ? >//< sixthly , saya susahhhhh sangat nak lupekan admire . palingg sekejap punn setahun baruu boleh lupa . hmm , Hati saya mudah cair , Tapi susah nak dibekukan balik . Hati susah nak jangka kan ? Ehh , larii tajuk dah pulokk . Lastlyy , saya palinggg benci bau minyakk wangi yg terlebih dos . automatik saya akan cakap busukkknyaa sambil tutup dua belah hidung -.- saya suka yg baunya soft je . ohhya , losyen pun saya tak suka pakaii , rasa mcm rimass la , melekit bagaii . Ohhmyy , saya nihh mcm apelah pelik kan ? Ohhyea , tgk ah muka saya yg limited sangat kat atass tu . tak boleh blah betul , tapi kita nii limited ya X)


  Ohhyaa  , saya tertarikkk sangat dengann hadiah ini :-


  
Sponsored by I AM NOT A DESIGNER !

2)  2 x sexy beg (chosen by the SPONSER)


3) 3 x handmade notebook
Sponsored by Achi's Handmade

 This is my ori FB : https://www.facebook.com/imyananickhun ^^, Ok . sampai sini je , mana yg nak joni tu click lahh banner comell tu . Heee , hope sgt dapat hadiah tu , lagi lagi beg tote . Thanks :)


The Awesome Is Im :)


       1 comment Older Post | Newer Posts