Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Monday 10 October 2011 @ 09:30
AQUA LOMO CAMERA & MACAROON'S CONTEST :)))





Assalamualaikum readers ♥ 




 malam nih nak join contest by HANIS ANASA :)) nak join click banner yg comel lagi cute tuh :))  okeyy , ade dua kategori kann ? saya amek kategori pertama adelah reka cerita :)  yana amek satu lawak , satu sedih :) cekidaut ^^


LAWAK  (HAPPYBIRTHDAY)


Hanis dan Yana ade lah kawan baik . mereka merupakan dua sahabat yg sangat lucu di dalam kelas . Suatu hari ...


 ' Hanis ! Happy birthday ! malam nih datang rumah aku bolehh ? ade bende sikit nak buat ' aku wish kat Hanis . ' ehh , terima kasih ? suprise ehh ? hihi , sukenyeeee ... malam nih aku pakai cantek cantek ehh ' gurau Hanis . ' taklahh , aku nak bawak ko jumpa gorillaa ! hahah , oke . bagi pakguard kat sekolah tuh terpikat taw ! ' gurau aku ke Hanis . ' ish ko nih ! pakguard yg kerek ngan aku itu hari ? muahhaha , takkan kau jemput dia jugak kowt ? ' tanya Hanis ke aku . ' ofkos lahh , dia jiran aku lahh . dia siap mintak number ko lagi doe ! time yg ko tanya aku harituh sape mesej ko kan , pakguard tuh sebenarnye bukan greyson chance ! ' terang aku ke hanis .


 ' oii , sanggup ko tipu aku ?? nih yg nak tacing nih ! takpe takpe , nanti aku soh Greyson Chance datang pujuk ko eh ! ' jawab aku berguroo . ' okey lahh , byee . penat mak aku tunggu kat umah tuh . bye ! jumpa malam nih , pukul 8 kan ? ' tanya Hanis ke aku . ' taklah thaun depan , haha . mestilah pukul 8 . ' jawab aku .


Pada Malamnya ...


 ' oi Haniss , lambatnya ! ' jerit aku ke Hanis . ' Ish , gile ko nak cepat ? tak cun lah aku nanti , doh ! haha , ' gurau Hanis . ' haha , okeyy pakai tuala nih tutup muke cepat ! ' gesa aku ke Hanis . ' ishh , takknak !! cair mekap aku yg macam Selena gomez nih ! ' jawab Hanis sambil lintang pukang lari . ' oii !! nak kene nii ! amek kaww ! hahah ' aku gelak jahat kerana sudah tangkap Hanis yg degil tuh . ' okeyfine . ko menang ! ' jawab Hanis redha kepadaNYA . 


 'Supriseee !! ' jerit kawan kawan aku bersama Pakguard yg minat Hanis tuh . di dalam itu aku pampangkan banner gambar Greyson Chance . nak tgk ? bawah nih ! 




Disebabkan Hanis ternganga mulut , aku selitkan seekor lalat berwarna hijau kedalam mulutnya . lalu , Hanis menelannya seperti kacang hijau .ahhahah . ' oii , tutup mulut tuh ! nihh , tgk belakang kau ! ' gesa aku menyuruh Hanis memandang ke belakang nya . ' arghhh ! Greyson ! will you marry me ? ' dengan slumber badak Hanis berkata begitu . ' err , are you crazy ? ' Greyson menjawab dengan pelik ' sentap sentap ! u are so bad ! ' Hanis menghentak kaki dan menuju ke arah luar yg menerangi mukanya yg berkilat .


 ' hey greyson , that my friends ! you should not say that to him . go to him and make him happy . i have pay you . ' marah aku ke Grayson seperti aku marah Irfan yg pernah memijak semut peliharaan aku . ' okeyfine ' jawab Greyson seperti gaya mak jiran aku sentap .


 ' hey Hanis , i will marry you but ..... ' belum sempat Greyson berkata habis . Hanis berkata ' yea ?? u will marry me ? yeahhh !! ' sambil berjoget ala ala hawaii . ' hey , what r u doing ? i have not finished talking yet . i will marry u if  u has grow up . we can be BestFriends ? i will make u happy always . ' jawab Greyson menggembirakan Hanis . ' urmmm , okeyy . promisee ?? ' tanya Hanis gedik sikit jer . ' urm , yes i will . ' jawab Greyson comel . 


the END , AKU telah edit bende alah nih kat photoshop dan tadaaaaaa .. !











p/s : hahh , penat benorr . yang Lawak  ape kes pon taktaw lah ? HAHA . lawak bodoh kowt ? sorry akak kalau terasaaa... so , kak anis .. sorry and harap diterima . kbye .


The Awesome Is Im :)


       1 comment Older Post | Newer Posts