Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Tuesday 11 October 2011 @ 04:33
Cinta Coklat #episod 9 :)

Assalamualaikum readers    


 wanna want to continued last episodes :) baru buat episod 8 , mintak lagi . haha , best sangat ke cite ngarut yana eh ? hihi :>


 ' ehh , awakk ..... sorryy lah .. saya kena belajar . saya kenal awak ke ? mama , mama masuklah dulu eh ? biar Aina bersembang kejap . ' terang Aina . ' urm , okey . ' jawab Puan Nida redha . ' urm , Aina .... tak kenal aku ke ? ' tanya Yana sedih . ' ehh , kenapa awak nangis ? meh sini saya lapkan ..... awak kenal saya ke ? saya mmg hilang ingatan beberapa tahun lalu , saya mmg rasa kehilangan ... tapi semua macam sembunyikan sesuatu .. adekah awak yang saya lupa tuh ??? ' tanya Aina merayu . ' urm , ... ' belum sempat menerangkan ibunya sudah memanggil . 'urm , awak ... nanti kita jumpa lagi ehh ? btw , jangan sedih sedih tau .. nah coklat nih , tadi ingat nak makan . awak amek lah eh ? ' jawab Aina . ' coklat ? awak tahu saya suka coklat ? awak maybe akan ingat saya ! byee ! ' jawab Yana mengukir senyuman di bibirnya . 


 ' hey ! korang ade lagi kat sini ehh ?? sorrry saya gelabah tadi , actually ,saya nak cite sikit . Aina ada harapan untuk ingat kat sayaa ! ' terang Yana lebar . ' hahh ? mmg lah kami ade kat sini . ish awak nih degil betullahh .. yeke !? kenapa pulak ? ' tanya Nazihah . ' urm , sebab tadi kan makcik Nida tak kasi jumpa Aina .. then Aina keluar sendiri . dia bersembang dengan saya . dia kesat air mata saya , then kasi saya coklat . seolah olah dia tahu saya sukakan coklat .! ' jawab Yana gembira . ' urm , baguslah camtuh ! esok saya nak ke rumah dia lagi ! ' terang Yana . 


Keesokkan harinyaa .....


 ' Assalamualaikum ! Yana memberi salam ' ' Waalaikumussalam , eh awak ? kenapa awak datang lagi eh ? mama saya tak kasi jumpa awak , lah ... ' jawab Aina . ' urm , saya cuma nak kasi nih dekat awak .. ' bagi Yana . ' urm , rantai ? saya rasa pernah lihat rantai nih .... ' jawab Aina kebingungan . ' urm , yes . saya lah yg awak lupa tuh . ' jawab Yana . ' hah ? yeke ? ' tanya Aina . yes , buktinya ... sape bagi gelang tangan kat tangan awak tuh ? ' tanya Yana memastikan . ' urmmm , ini mama saya yang kasi . dia kata dia kasi time birthday saya yg lepas . ' okeyfine . gelang tuh saya yang kasi sebenarnya . ... ' belum sempat Yana untuk menjelaskan selanjutnya , Puan Nida menarik tangan anak tunggalnya itu . 'Kakak ! cuba lah dengar cakap mama ! mama tak kasi jumpa org nih lagi , kannn ? kalau kakak berkeras jangan harap mama nak kasi kakak keluar ! ' jerit Puan Nida memarahi anaknya itu . ' mama ? please .... Aina merayu . orang nih sape ? kawan yang Aina lupa kann ? mama .... ' belum sempat Aina melanjutkan rayuan dia pengsan serta merta kerana pening akibat memori silam . 


 ' Hah ! ini kamu punya pasal ! sebab kamu Aina pengsan ! doktor dah kata kat makcik Aina tak boleh ingat kat kamu ! ' marah Puan Nida . ' maafkan saya makcik .... saya rindukan Aina yang lama ... saya sayang dia ... ' jawab Yana bersalah . ' Pak Kadir ! kkita ke hospital cepat ! ' jerit Puan Nida pada pemandunya itu . sepintas lalu kereta BMW kepunyaan Puan Nida di hadapan Yana . Yana begitu sedih sehinggakan pengsan di hadapan rumah milik Aina itu . 


Sementara di rumah Harris pula ...


 ' urm , nazihah ! jom pergi rumah Aina ? study sama sama ? nak tak nak tak ? ' tanya Harris memujuk sepupunya itu . ' urm , jom lah Ris ! maybe Yana pun ade kat situ ' jawab Nazihah setuju .


Setelah sampai di rumah Aina ...


 ' ehh !! itu Yana ! kenapa diaa terbaring kat situ ?! ' jerit Harris cemas . ' ehh ? ha'ah !! jom tgk dia ! ' jawab Nazihah . ' Yanaa ! bangun bangun ! ' jerit Harris dan Nazihah . setelah beberapa minit , Yana masih tidak sedarkan diri . Jadi , mereka bersepakat untuk membawanya ke hospital .


Setelah sampai ....


 ' Doktor ! tolong kawan sayaa ! dia pengsannn ! ' jerit Harris memanggil doktor . ' hahh ! nursee ! ' panggil doktor . setelah beberapa jam kemudian ...


 ' urmm , kamu berdua nih kawan dia , ye ? ' tanya doktor meminta kepastian ' urm , ha'ah ! nama dia Yana yg Aina tak boleh ingat tuh doktor Amran ... ' jelas Harris . ' ouhhh , dia ke ? dia ada penyakit yang serious . dia ade penyakit ........




p/s : continued lah , dear ! hihi , nak sambungg ? tunguuuuu , kbye !


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts