Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Tuesday 11 October 2011 @ 08:55
Cinta Coklat #episod10 :)

Assalamualaikum readers


 haihh , baru publish episod 9 mintak episod 10 . cita ngarut pon orang minat xD  continued ! ^^




 ' ouhhh , dia ke ? dia ada penyakit yang serious . dia ade  penyakit buah pinggang , buah pinggang dia sebelah rosak  . so , kami kena cari penderma organ buah pinggang , kalau tak diganti , kemungkinan hidup dia tidak akan lama . ' jelas Doktor Amran . ' hahhh ? doktor ! macam mana nihh ? ' tanya Nazihah risau . semasa perbualan mereka , Puan Riska berlari sambil menangis dan cemas . ' Doktor ! macam mana dengan anak sayaa ? ' tanya Doktor Amran . ' Sabar puan , sabarr ... sebenarnya anak puan ada penyakit buah pinggang . so , kami akan berusaha untuk mencari penderma buah pinggang . ' terang Doktor Amran jelas . ' dok , biar saya jer yg derma ! biar saya ! ' tanya Puan Riska sambil mengalirkan air mata . ' sabar puan sabar ... meh ikut saya masuk ke bilik pemeriksaan . kami  mesti cek dahulu boleh ataupun tidak ' jelas Doktor Amran . 


Sementara di luar wad ....


 ' ehh ? kenapa korang berdua ade kat sini ?? ' tanya Aina kebingungan selepas sedar daripada pengsan . ' ehh ? awak pulak buat apa kat sinii ?? saya pengsan tadi sebab jumpa gadis yang cantik nama dia Yana . dia kata dia yg selama nih saya lupa . saya nak sangat jumpa dia tapi mama tak kasi jumpa dia lagi dahh .... nih rantai nih , dia kata rantai nih dia kasi ... saya nak sangat jumpa dia dan meminta penjelasan daripada dia .. ' jelas Aina merayu .  ' urmm , sebenarnya gadis yg bernama Yana itu ada di sini . dia kawan kami dan juga kawan awak . dia adalah kawan baik awak sejak kecil lagi . dia pengsan tadi di depan rumah awak . ' jelas Nazihah lebar . ' urmmm , yeke !!? kenapa dia pengsannn ? sanggup mama tinggalkan gadis tadi di depan rumah camtu je ? dia ada sakit apaa ? please bagitau ? ' rayu Aina .belum sempat Harris menjelaskan hal sebenar , Puan Riska dan Doktor Smran keluar daripada wad .


 ' ehh ? Aina buat apa kat sini ? ' tanya Puan Riska kebingungan . ' urmm , makcik nih saya macam kenal .... tapi di mana ya ? sorry ye makcik , beberapa tahun yg lepas saya hilang ingatan .... so , saya tak ingat apa apa kecuali keluarga saya ' terang Aina . ' urmm , kesiannya kamu .. saya mak kepada Yana lah . kamu panggil saya umi . ingat tak ? dulu kamu dgn Yana selalu bersama maen semua lah . ' terang Puan Riska . ' urm , saya ingat ! makcik nihh dulu saya selalu pergi umah makcik untuk main dgn anak makcik ! alhamdulillahhh , syukur . tapi , nak jumpa Yana .... ' rayu Aina . ' urm , maaf yea Aina ? Yana masih tidak sedarkan diri . dia perlukan penderma buah pinggang . tadi , doktor cek . makcik tak boleh derma .. sedih sangat , ' terang Puan Riska hampa . 


 ' urm , Aina boleh derma ! Aina nak derma ! please izinkan makcik ? ' rayu Aina . ' urmm , Aina .. kamu kan masih belum sihat . so , makcik tak nak kamu derma . ' terang Puan Riska risau . sedang mereka rancak berbual Puan Nida mencelah ' ehh Aina , jangan nak mengada buat decision sendiri ehh ! mama tak kan benarkan kamu buat camtuh ! kamu satu satu nya anak tunggal mama . ' bantah Puan Nida sekeras keras nya . ' ehh  Nida ... lama tak jumpa ...  sihat ke ? maaf ya , Riska mmg tak kasi Aina menderma . sebab Aina tak sihat lagi . ' jawab Puan Riska . ' hey ! ko takpayah nak buat baik depan aku ! disebabkan kau dengan anak kau , anak aku accident ! hilang ingatan ! pakwe dia merajuk dan berhijrah ke luar negara ! tahu tak ?! ' fitnah Puan Nida . 


Sedang mereka berbual ...


 ' Makcik , please jangan kata macam tuh kat mak saya .... pleaseee .... semua salah saya , biar saya mati jer . saya tak mahu ade sape sape menderma kat saya . Aina , aku sayang kau sangat sangat even kau lupe kan aku . ' terang Yana apabila keluar secara tiba tiba dari wad kecemasan . ' ehh , Yana ! aku dah ingat kau ! pleasee , aku rayu jgn tinggalkan aku .... aku sayang kau ! mama , mama jahat ! kenapa mama buat macam nihh !?? ' marah Aina kepada Puan Nida . ' Aina , jangan marah mak kau camtuh . mak kau buat semua tuh sebab sayang kan kau ..relakan aku pergi .... ' rayu Yana supaya semua lepaskan dia pergi . ' Yana , jangan tinggalkan mama ... mama sayang kakak . mama ade kamu jer ... please ? jangan buat camnih kat mama ... ' rayu Puan Riska supaya anaknya itu tidak berkata yg bukan bukan . ' urm , mama .. takpe .. yana sayang mama , semua . Yana tak nak susahkan mama .. tiba tiba Yana lelapkan mata dan ...............




p/s : whoaaa ! episod makin genting !! apa yg akan jadi ! wait , kbye !


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts