Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Wednesday 12 October 2011 @ 06:22
Cinta Coklat #episod 11

Assalamualaikum readers  


 hey dear , ramai mintak sambung . fine , i sambung :))




 tiba tiba Yana lelapkan mata dan semua yg berada di situ cemas dan menjerit memanggil doktor . ' doktorr !! Anak sayaaaa , tolonggg !! ' jerit Puan Riska cemas . ' ehh , nurse ! ' panggil Doktor Amran  . dalam cuaca yang cemas , Aina juga turut risau dan menunggu di luar untuk menunggu keputusan .


Beberapa jam kemudian ....


 ' Doktor ! macam mana dengan anak sayaa ? ' jerit Puan Riska cemas . ' sabar ye puann , anak puan sekarang dalam keadaan yang kritikal . kami perlukan penderma buah pinggang dengan segera . kalau tidak , kemungkinan nyawa Yana tidak boleh diselamatkan . ' doktor ! saya boleh ! doktorr ! ambil saya ! ' jerit Aina yang bersungguh sungguh . ' urmm , Aina ..... kamu sanggup tinggalkan mama ?? ' tanya Puan Nida sayu . ' mama , boleh tak mama lepaskan kakak ?? kakak nak buat demi Yana ...  please ? mama boleh buat Yana as anak kandung mama sendiri . ' jawab Aina merayu untuk dilepaskan . ' Aina , kesian mama kamu . tak payah lah ? kamu masih sakit .... ' jelas Puan Riska . ' urmm , biar saya ! ' jerit Sharil yg tiba tiba datang . ' ehhh ? Sharil !! bile balik ? mana tahu nih ? ' tanya Harris kebingungan .  


 ' urm , tadi saya baru balik dari luar  negara . First , saya tanya pasal Yana  , jiran dia bagitahu di hospital . jadi , saya segera ke sini . ' jawab Sharil . ' urmm , betul ke Sharil nak derma nihh ? kesian pada keluarga kamu . ' tanya Puan Riska . ' takpe , saya rela korbankan diri untuk Yana ... ' jelas Sharil . ' tidak , saya yg akan derma kepada Yana walaupun apa yang terjadi . please , makcik ? biar saya ... mama lepaskan saya ya ? Sharil , saya sudah kenal awak ... ' jelas Aina . ' urmm , mama relakan kakak ... kakak pergi derma pada Yana .. ' jawab Puan Nida tanda setuju . ' urm , yeke ? biar saya ... ' jawab Sharil ' urmm , takpe .... saya akan derma . nanti bila buah pinggang saya didermakan ke Yana ... maksudnya hati saya sentiasa di hati Yana ... so , saya nak awak jaga Yana baik baik . ' jelas Aina . ' urmm , kalau itu awak mahukan .. ' jawab Sharil redha . ' urm , alhamdulillah .. makcik panggil doktor . doktor ! ' jerit Puan Riska tanda setuju . 


 ' ye puan ? dah jumpa ? ' tanya Doktor Amran . ' urm , alhamdulillah sudah . ini kawan dia . ' jelas Puan Riska . ' urm , Aina .... mari ikut saya ....satu lagi , kalau ada keajaiban ,... Aina akan selamat dalam pembedahan ini . jadi , berdoalah banyak banyak . ' jawab Doktor Amran . ' betul ? Alhamdulillahh ... insya'allah kami akan berdoa untuk mereka berdua . ' jawab Sharil lega . 


Beberapa jam kemudian ....


 ' Puan puann , nampaknya Yana dapat diselamatkan .... tapi maafkan saya , Aina tidak dapat diselamatkan ...sebelum tuh dia pesan supaya Puan Nida relakan dia pergi dan ampunkan semua kesalahan dia . dan Aina sempat tinggalkan sepucuk surat dan coklat untuk Yana  ' terang Doktor Amran . ' astaghfirullah , Aina .............! ' jerit Puan Nida dan yang lain lain ...  ' dok , anak saya mana ? ' tanya Puan Riska . ' urm , dia sudah stabil dan berada di wad biasa . tetapi dia tidak boleh dilawat sementara ini . ' terang dokor lalu berlalu pergi . ' 


 ' kenapa semua bising nih ?kenapa korang menangis ?  mana Aina ? ' tanya Yana apabila tiba tiba keluar daripada wadnya . ' urm , Aina sudah tiada .... ' jawab Nazihah sambil menitiskan airmata . ' Ainaa ...... kenapaa dia takde ? kenapa !? ' tanya Yana . ' Aina telah mendermakan 
 buah pinggangnya kepada awak ... jadi , dia tidak dapat diselamatkan ... ' terang Nazihah . ' astaghfirullah , kenapa dia derma pada Yana ? Yana taknak dia derma ... Yana dah terangkan awal awal lagi dah .... kenapaa !? ' tanya Yana sambil memeluk Nazihah dengan erat . ' Sabar Yana , sabar ...... itu semua ketentuan Allah ... mesti ada hikmah disebalik semua nih ... ' terang Yana menenangkan Yana . setelah itu Yana pengsan dan suasana kembali bising dan .....




p/s : hahhh , episod kali nih panjang sikit . so , jgn merungut . haha , udah udah lah nangis tuh ! nak tahu apa yg Aina tulis dalam surat tuh ? tungguuu , kbye !



The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts