Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Monday 3 October 2011 @ 10:28
Cinta Coklat #episod 1 :)


heyy readers , malam nihh sajaaa nak buat episod satu sebab idea mencurahcurahh nihh . kalau blom bacaa sinopsis kat sini , keyhh . .  hihi , jgn lah lompatLOMPAT cam berukkk . haha , lek lek . . k , cekidaut ^^


Hari pertama sekolah . . .

   ' yanaaa . . ! bangun bangunn ! lambat dah ke sekolah nihh . . ! ' jerit Puan Riska kepada anak gadis nya itu . ' ye mama , kakak bangun nih . . ' jawab Yana . Kemudian , Yana lihat jam loceng dia dah menunjukkan jam 7.30 pagi .

 ' Alamakkk ! dahh lambatt ! ' jerit Yana kerana terkejut jam menunjukkan jam 7.30 pagi . Setelah itu , Yana bangun dengan laju bagaikan roket di udara . Setelah selesai berisap , dia turun ke bawah untuk ke sekolah .

 ' aik ? sekejapnya anak mama mandi ? tak sampai 5 minit punn ? tuh rambut tuh , dah macam lelaki dah . betulkan cepat rambut tuhh . ' ala mama , fesyenn lahh . mama tak tahu , kan cantik rambut nih ? ' jawab Yana spontan .

 ' hurmm , suka hati kamu lah kakak . .  janji ade rupa manusia ' gurau Puan Riska . ' ehhh , mama . dah lambat sangat nihh ke sekolahh ! ' teriak Yana cemas .' Pak Karim , tolong hantar Yana ke sekolah . dia dah lambat nih ' arah Puan Riska kepada pemandunya yang sudah tua itu .


Di sekolah . .

 ' Hey Yana ! lambat kau datangg ?  penat aku tunggu tau !' sergah Aina . ' ouhh meletop mak kau janda ! ehh , ape kau nihh ? terkejut aku taw . . haha , well . takkan tak kenal aku ? selalu datang lambat , aku terbangun lambat lah . naseb baek pagar baru nak tutup , doe ! ' kata Yana . ' oii ! mak aku belum janda agi ehh , sepak kau jap agi . . alaa , aku dahh biasa dahh dgn kau nih . selalu lambat ! Ishh , ntah pape ntahh . btw , aal rambut kau tuh ? kau kan perempuan , kemaskan lah sikit , ikat ke apa nih serabai cm ponti pon ade aku tgk . ' Aina mengusik kawan nye itu . ' Ish ,  kau nih jahat lah . nih fesyen , geli aku ikat ikat nih . low class , looo . ' jawab Yana . ' Ish , suka hati kau lahh , jom masuk kelas ! ' lalu mereka pon bergegas ke kelas .

 ' kita berdua kelas apa ? ' tanya Yana kepada kawan karibnya itu .' urmm , kita berdua kelas 1 Karisma lah . nasib baik sama , kann ? aku dah jaga tempat kau dah duduk sebelah aku , hihi .  btw , kau nak tahu tak si Nadiya tuh kan sama kelas ngan kita , doe . ' sembang mereka . ' lahhh , yekee ? adushh , benci gile lahh aku dengan dia . dah lah selalu kenakan kita berdua . hurm , nasebb . ' Jawab Yana redha . .

sedang mereka berdua rancak berbual , gurunya pun tiba ....

 ' okey murid murid . . bangunnn ! ' jerit guru nya yang garang itu . ' selamat pagi cikgu ! ' ucap serentak 1 Karisma . ' okeyy , hari ni cikgu nak kamu buat kerja sendiri . sebab cikgu ada banyak kerja nak kena buat . mulut tutup ! ' Jerit Puan Maimun yg seakan harimau bagi muridmurid sekolah wangsa jaya itu .

Beberapa minit kemudian , loceng berbunyi menandakan waktu rehat ...

 ' ehh Yana , kau bawak apa kat dalam plastik tuh ? ' tanya Aina hairan . ' hurm , cam tak kenal aku jer . COKLAT lahhhh ! ' jawab yana berselang gurauan . ' ouhh , coklat apa pulak yang kau bawak hari nih ? ' tanya sahabatnya itu . ' hari nih special sikit . cokelat dari Paris taw ! bapak aku beli time dia outstation last week . ' jawab Yana seakan akan bangga .

 ' Waaaa , sedap nyaa ! nak sikit ! ' sergah Nadiya dan Alisa dari belakang . ' Ehh , ape nihh ?! coklat aku tuhh , huhuhu . ' jerit Yana geram . ' urmm , sedapnyaaa . . !! beli kat Paris ehh ? nanti soh bapak kau beli lagi tau ! hahahha ' gelak Nadiya dan Alisa seakan akan Nenek kebayan . Tanpa membuang masa , demi coklat tercinta , Yana menolak Nadiya tanpa berfikir panjang ke lecah yg kotor . ' ahh , amek kauu ! itu nasib baik aku tak kuarkan silat aku lagi , hahhah . ' gelak Yana dan Aina . tiba tibaa . . .


p/s : hahh , tiba tiba apaaa ?? hihi , tungguuuuu . . lek lekk . nanti yana sambung lagi cite nye . tak sabar nak cite masa ade HARRIS . ofkos lah gempakk , kbye .


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts