Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Friday 7 October 2011 @ 09:22
Cinta Coklat #episod 5 :)

Assalamualaikum readers 


 wanna want to continued last episodes :)


   
sedang mereka berjalan untuk ke kereta , mereka terserempak dgn Puan Riska yg nampak cemas dan fikiran yg bercelaru .


 ' Kakak ! papa sakit , mama kol kakak tak jwb jwb . so , mama dtg lah ke sini cari kakak . doc kata papa takleh dirawat di sini . sebab perubatan sini kurang , so doc cadang untuk hantar ayah ke hospital di USA . so , esok kita kene pindah ! ' jelas Puan Riska yg seakan akan dikejar hantu itu . ' hahhh ? mama tak gurau , kannn ? tapi Yana ade hal esok dgn Harris kawan Yana ... please ? boleh tak Yana tak ikot ? ' jawab Yana yg merasa sesal . ' ehh ? kakak kena ikut jugak . tak boleh tinggal sebab tak tahu lagi bile boleh balik ke sini . lebih kurang 1 or 2 tahun . ' jelas Puan Riska tegas . ' hurm , bincang kat rumah lah ... ' jawab Yana dgn penuh rasa sedih .


Setelah sampai dirumah ...


 ' mama , Yana tak nak pindahh ... Yana syg kawan kawan Yana lagi lagi Aina ngan Sharil .... ' jelas Yana pilu . ' kakak , tak boleh ke buat demi papa ? kalau mama pon sebenarnye taknak pindah .. tapi teringat papa mama akan gagahkan diri . so , please demi papa ? ' rayu Puan Riska memujuk anak gadisnya . ' urm , kalau itu yg mama mahukan . . okey ' jawab Yana ringkas . ' alhamdulillah , terima kasih kakak sebab faham mama ' jawab Puan Riska terharu . ' btw , esok boleh tak Yana nak gi sekolah buat kali terakhir . pleasee ? nak pergi jumpa kawan kawan . ' tanya Yana . ' hurmm , boleh . kita akan bertolak pada waktu tengahari ' jelas Puan Riska setuju .


Keesokan harinya ...


 ' mama , Yana gi sekolah dulu ! Pak Karim ! hantar Yana , tolongg ! ' jerit Yana yg bersemangat untuk bertemu dgn kawan kawan nya . ' wahh , bersemangatnya anak mama nih ? okey , bye . jaga diri . nnty balik sekolah mama akan jemput kakak terus eh ? ' terang Puan Riska sejelasnya . ' okey ! ' jawab Yana ringkas . 


Setelah sampai kesekolah ....




 ' Sharil ! Aina mana ? ' tanya Yana yg tergesa gesa . ' hey , kau bukan nak pndah ? aina dalam kelas lah . ' jawab Sharil yg kebingungan . ' ouh , meh ikut sekali ! aku nak terangkan lah nih ! ' jawab Yana sambil memaut tangan Sharil . 


Di dalam kelas ..


  ' Aina ! aku syg kau ! ' jerit Yana seperti dikejar harimau . ' ehh , kau tak jadi pindah ke ? ' tanya Aina sambil mengalirkan air mata . ' huhuu , lepas habis waktu sekolah aku akan berangkat ke USA ... so , aku sayang kau sangat 2 ! SHaril , kau jaga kawan aku nih baik baik ! kalau tak aku karate kau ! ' terang Yana sambil mengalirkan air mata yg deras . ' Yana , aku pun syg kau sgt2 . susah sgt nak lepaskan kau ke sana .. tapi , aku tak boleh halang kau .. so , take care ehh ... belajar rajin rajin . jangan lupakan aku .. ' jawab Aina yg terharu sambil memeluk Yana . ' hurmm , aku janji aku akan jaga Aina ! aku janji , kau pon jaga diri ... aku sayang kau jugak . nnty kalau kau takde ... sape nak buat lawak ? sape nak buli aku ? ' tanya Sharil sambil menangis . ' hurm , kan ramai lagi kawan kau yg boleh buat lawak ? Aina , kau mesty boleh jadi pengganti aku ! ' terang Yana . ' hurmm , bagi aku takde sape boleh gantikan tempat kau di hati aku .. nnty sape nak rehat dgn aku ? sape nak kawan dgn aku ?? sape nak gelak dgn aku ? ' tanya Aina yg mengalirkan air mata . ' hurm , Nazihah dan Sharil mana ? ' tanya Yana .




 ' Hah ! itupun korang !! '  jerit Yana . ' ehh , awak tak jadi pindah ke Yana ? ' tanya Harris dan Nazihah . ' hurmm , lepas waktu sekolah saya akan ke USA . Nazihah , saya nak awak jaga Aina baik baik . Harris , saya nak awak jaga Sharil baik baik . Yana tak nak korang fikirkan Yana je . nanti mesti korang akan dapat kawan yg lebih baik dari Yana . ' terang Yana sedihh . ' hurm , bagi saya kan .. walaupun saya baru kenal awak , takde sape boleh ganti tempat awak .. kesengalan awak , tomboy tomboy macam awak , semua tak boleh ganti . i will miss u .. ' terang Harris . ' huh ? yelah tuh . janji ehh ? nah nih , saya bagi korang sorang satu gelang nih tanda persahabatan kita . kalau saya pulang ke sini balik .. saya nak korang semua pakai gelang yg saya bagi nih termasuk awak , Harris . ' jelas Yana terharu . 


 ' iyaa , saya janji . saya akan setia menunggu awak balik , Yana .. saya tak akan lupekan awak .. ' jawab Harris sambil menangis . ' eh Yana , saya lupe pulak . saya nak bagi awak cokelat nih . ayah saya baru balik dari Paris hari tuh . so , saya nak kasi kat awak . amek lah , sedap tau . ' jawab Nazihah sambil memberi sekeping coklat dari Paris . 'gilaa saya tak amik ? nanti saya akan biar cokelat ini dan Yana takkan makan cokelat ini walaupun bersemut . 'gurau Yana mengusik Nazihah . ' hish , awak nihh . saya nak awak makan bukan untuk kenangan . haha ' gelak sekumpulan sahabat itu .


 ' Hai Nadiya dan Alisa , saya akan ke USA lepas pulang dari sekolah . so , jaga diri baik baik . saya akan merindui usikan dan kejahatan korang berdua bila saya sampai kesana . hha ' terang Yana mengusik Nadiya . ' hurm , yeke ? nnty takde lah org yg saya dan Alisa nak kenekan nanti ehh ? hurmm ... jaga diri baik baik tau ' jawab Nadiya yg terharu itu . 


 Semasa habis waktu sekolah ...


 ' bye Yana ! kitorang sayanggggg awak ! jaga diri baek baek ehh ! ' jerit sahabat sahabat gadis itu . ' bye korang , sayangg korang jugak . Nazihah jaga Aina semua taw .. jgn lupekan saya . Harris , jaga diri baik baik ! tunggu sayaa ! ' jerit Yana melepaskan apa yg dipendam . ' ehh Yana ....




p/s : ehh YANA ? whatthefish ? Haha , lek lek . tungguuuu , kbye !







The Awesome Is Im :)


       1 comment Older Post | Newer Posts