Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Saturday 8 October 2011 @ 09:49
Cinta Coklat #episod 6 :)

Assalamualaikum readers ♥

aduyy , ade yg dah tuntut suruh sambung next episod . haha , jom ...


' eh , yana ! Aina nyaris nyaris lupa . ingat tak rantai nih ?? Aina masih lagi simpan rantai yg Yana kasi kat Aina time birthday Aina yg ke darjah 3 ?Yana kata rantai nih time tuh Yana berebut dengan minah gedik kan semata2 nak dapatkan rantai nih for present birthday Aina ? Aina still simpan lagi ... Aina nak Yana amek dan kalau rindu Aina tgk lah rantai nih ok . nih jer yg Aina ada .. ' terang Aina . ' ehh , Yana taknak . ini Yana kasi Aina . takkan nak amek balik ? tak baik lah , Aina ... nanti balik nanti Yana akan kasi Aina balik , ehh . kene jugak ! ' jawab Yana bersalah . ' urm , yelah Yana .... ' jawab Aina lega .

Semasa dalam perjalanan ....

semakin jauh dari sekolah , semakin deras airmata Yana . ' hurm , mama ... susah lah nak tinggalkan kawan kawan ... ' jawab Yana . ' hurm , buat demi papa . mama janji , bila papa dah sembuh kita balik sini oke ? ' tanya Puan Riska bersimpati . ' hurm , okey ' jawab Yana lega .

Suasana di sekolah pula ...

' Yana , aku susah nak lepaskan diaa ... Yana .... ' Aina berkata dgn sedih . ' Yanaa ! ' sambil mengejar kereta Yana . ' Eh , Aina ! jangann , ! booommmmmm !! ' dgn sekelip mata Aina dilanggar sebuah kereta . ' Ainaaaaaaaaaa !!! ' jerit Sharil .


Setelah itu ruangan di situ menjadi kecoh dan ramai org berkerumun . kebetulan pula ayah Sharil datang untuk mengambil dia dan menghantar Aina ke hospital .


' aushh , kenapa tak dapat kol si Yana nih ? dia dah berlepas ke ? Ya Allah .. 'rungut Sharil . ' urm , nih siapa ya ? family Yana ke ? ' tanya doktor tersebut . ' Urm , saya kawan baik dia dan ini ayah saya . ' jawab Sharil . ' ouhh , Aina kemungkinan hilang ingatan disebabkan stress tentang sesuatu . apekah yg dia begitu sedih ? ' tanya doktor kebingungan .

 ' hurm .... sebenarnya tadi kawan kami merengkap kawan baik kami dari kecil terpaksa pindah ke USA sebab papa dia sakit . so , Aina sedih sangat ... ' jawab Sharil . ' hurm ... ' belum sempat doktor meneruskan bicara ' Sharil ! mane anak makcik ?? ' tanya Puan Nida . ' urm , masih di dalam . . doktor sdg memberi penerangan . makcik kene dengar nih ' terang Sharil mengingatkan Puan Nida . ' yer doc ? anak saya macam mana ? ' tanya Puan Nida cemas .

 ' urm , camnih .. anak puan sangat sedih . jadi , selepas dilanggar .. dia telah hilang ingatan . yg dia ingat cuma keluarga dia saja . jadi , saya sarankan .. jangan lah bagi dia ingat kawan dia tuh balik sebab kemungkinan dia akan jadi lebih teruk . so , please jauhkan dia ye ? ' terang doktor mengingatkan mereka .  ' tapi ......mereka sudah berkawan dari kecil  . mane boleh lupekan macam tuh jer ? ' tanya Puan Nida khuatir . ' urm , itu jer lah cara dia untuk dia sembuh . cara lain tak boleh . berdoa lah banyak banyak agar dia sembuh . ' terang doktor itu menasihatkan Puan Nida . ' insya'allah doktor , terima kasih . boleh saya jenguk anak saya sekarang ? ' tanya Puan Nida yg kini sudah reda . ' urm , boleh dah . tapi tak boleh bising . dia sedang berehat ' jawab doktor itu . ' urm , okey ' jawab Puan Nida perlahan .

Keesokan paginya ....

 ' urm , saya kat mana nih ? ' tanya Yana kebingungan  . ' ehh , Aina ! alhamdulillah , dah sedar pun kau ... sorry , mak kau baru keluar tady pergi beli b/fast . dia soh aku tunggu kau . ' terang Sharil ' erkk , awak nih sapaa ? kenapa awak dalam bilik saya ? ' tanya Aina pelik . ' ehh ? ko tak ingat aku ke ?? ainaa ! aku pakwe kau lahhh .......... ' jawab Sharil sedih . ' ehh ? saya ade pakwe ? awak sapa ? please keluar ! ' jerit Aina . ' ehhh , kenapaaa ...


p/s : kenapaaa ? apaa ? HAHA , tungguu for next episode . kbye !


The Awesome Is Im :)


       1 comment Older Post | Newer Posts