Princess Kpop ♥



Hey guys . haii , my full name is NurDiana Fitrah . Im 14 years old . Ohyaa , can call me YANA ^^ Welcome to my fanfic & contest/GA blog . Thanks for visitingg .
Leave Your Nice Words to me :)
Sipnopsis .
Episod 1 .
Episod 2 .
Episod 3.
                   Episod 4.
    Episod 5.
Episod 6.
Episod 7.
Basecode: SHATTEREDreams_xx
Template : Yana Nickhun
Tutorial : Han Hanan
Doodle : JeansBean
Thursday 3 November 2011 @ 05:34
Cinta Coklat #episod 17 :)

Assalamualaikum readers

 malam nih nak continued lagi cite CC eh ? ada kesilapan sikit tau.cekidaut ^^


  ' Hai Yana ...' sapa Sharil pakwe kepada arwah Aina . ' ehhh ? Sharil !!! kenapa tak cakap kau adaaa kat sini ? bila sampaiii ? ' jerit Yana terkejut . ' hey , rileks lah . im back . haha , aku baru jer balik dari USA .anyway , Aina manaaa ? ehh ! Ainaaaaaa !? ' jerit Sharil setelah terkejut melihat Ienaz masuk ke rumah Yana . ' huh ? sape nih Yana? jerit nama saya tak tentu pasal , ? ' tanya Ienaz bingung . ' okey , sabar ril sabarr ... ' setelah itu yana menerangkan a-z kepada Sharil dan Ienaz . 


 ' ouhh , awak nih ex bf kakak Aina lah ? opss , maafkan saya tersebut nama kakak . ' tanya Ienaz . ' hurm , ya ...... Yana , boleh tak nafikan semua nih yang Aina dah tiadaaa ? ini semua salah aku ! salah aku sebab tinggalkan dia hari tu ! salah aku ! baik aku bunuh diri ! ' jawab Sharil menyalahkan diri sendiri . 

 ' Sharil , tak baik salahkan diri tu . nanti arwah tak tenang di sana .... jgn salahkan diri . Aina mintak maaf sebab terpaksa tinggalkan kau .. dia mintak maaf atas segala kesalahannya kepada kau . kau jgn nangis . nanti tak macho .... ' jelas Yana sambil mengalirkan airmata yang deras . ' sory sangat ye , disebabkan saya kamu berdua nangis . disebabkan kehadiran saya kamu berdua jadi macam nih . takpelah , saya rasa lebih baik saya pergi dari sini .....  dan tidak menyusahkan awak berdua . ' jawab Ienaz merendah diri . 

 ' Ienaz , please jgn cmnih ? kehadiran awak sungguh bermakna buat kami . dan juga jgn lupa buat mak awak yang sakit di hospital tu . janganlah tinggalkan dia , ye ? kami nangis bukan disebabkan awak , kami cuma sesal jer ... ' jelas Yana sambil memeluk Ienaz . ' Ienaz , urm .. tak perlu pergi . saya yang perlu pergi . yana , insya'allah saya akan relakan dia pergi kerana saya amat sayangkan dia ..... ' jelas Sharil . ' no , awak tak boleh pergi ! ' larang Yana . 

 ' Ienaz , awak masuklah dalam dulu . sementara nih tinggal umah saya ye ? awak kan baru lepas sembuh ... esok dah nak kerja . ' terang Yana . ' Urm , baiklah .. terima kasih ya Yana ?  jawab Ienaz tampak kegembiraan terukir di bibirnya .


Keesokkan harinya ......


 ' Ienaz ! jom lahhhh . dah lambat nih , ' jerit Yana kelam kabut . ' lols , awak kenapaa ? ada apa nihh ? ' tanya Ienaz pelupa . ' ishh , sebijik mcm Ain.....a . urmm , maafkan saya . ' jawab Yana tersasul dan mula mengalirkan airmata . ' dah dah , jgn ngada ngada nangis . saya mmg sama dgn dia lah :)  soryyy ! hhihii , saya siap kejap . ' jawab Ienaz slumber badak . 


Setelah semua bersiap ......


 ' heyy guys ! cantik korangg ! ' jerit Sharil yang tiba tiba muncul di depan rumah Yana . ' ehh , asal kau kat sini Ril ? kitorang dah lambat nih . ' gesa Yana . ' lols , aku sama tempat kerja dengan kau lah ! ayah aku kawan baik bapak kau . so , ayah kau kasi kerja kat aku . hahah , jom ! ' pelawa Sharil . ' ish , buat aku suspend jer . jom jommm , ' jawab Yana . 


Semasa Ienaz mahu masuk ke dalam kereta kakinya tersungkur dan Sharil menyambut nya dengan penuh mesra .


 ' oi oi .....



p/s : lols , ada org kacau line ! HAHAH , apa itu ? sambungggg , kbye ~


The Awesome Is Im :)


       0 comment Older Post | Newer Posts